Belevingsscan


Je bent klaar voor een belevingsscan als je:

>> Niet weet waar te beginnen en inspiratie en praktische tips nodig hebt om de klantbeleving te verbeteren.

>> Een ‘foto’ wilt hebben van de beleving op dit moment en wilt weten waar het verbeterpotentieel én de kracht zit. Ook in vergelijking tot andere organisaties.

>> Merkt dat klantvriendelijk zijn er aardig in zit maar dat het werkelijk zien van de klant en inspelen op diens behoefte nog ontbreekt.

Image
“Dit was echt een eyeopener voor ons, heel waardevol om deze spiegel voor te krijgen. Wij kunnen door!”
Woningbouwvereniging

Op het moment dat wij contact hebben begint mijn reis. Eigenlijk stap ik in de schoenen van de klant en zet mijn zintuigen aan om te zien wat er bij jullie is. Communicatie, een makkelijk proces, fijn ontvangst, werksfeer. Maar ook duik ik in jullie tevredenheidsmetingen (klant en medewerker), klantfeedback en andere informatie die iets vertelt over de beleving. Ik ga natuurlijk ook met klanten en leveranciers in gesprek. Ik laat je graag ervaren hoe de reis is geweest…

Resultaat:

Deze scan geeft een beeld hoe jullie door klanten worden ervaren. Geen grafieken en te veel cijfers maar vooral beeld, taal, gezicht en gevoel. De klant komt bij je binnen. Je hebt duidelijk waar de kracht én het verbeterpotentieel ligt en je krijgt hands-on tips en adviezen voor implementatie. Een perfect vertrekpunt voor verbetering van de klantbeleving.

Meer weten of vrijblijvend sparren? Ik ga graag met je in gesprek. Mail, bel of whatsapp me op 0628841434 voor een afspraak. Altijd Welkom.