Het is net theater…

Je bent het liefste gepassioneerd met je vak bezig, iets maken dat staat als een huis. Maar hoe ziet jouw service er eigenlijk uit voor je klant? Die is namelijk toeschouwer van jouw show en kijkt naar de frontstage. Jij werkt voornamelijk backstage. Grote kans dat je dingen over het hoofd ziet waarmee je jouw dienstverlening veel persoonlijker kunt maken zodat jouw klanten je meer gaan waarderen. Want alleen echt enthousiaste klanten blijven langer, kopen meer en trekken nieuwe klanten aan. 

Kortom: draai het perspectief om en ontdek nieuwe dingen die jouw dienstverlening meer laten schitteren. Weten hoe je dit kunt doen, lees meer over mijn teamtraject ‘je klant als kado’.

Deel deze podcast:

Share on facebook
Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer tips voor blije klanten

Wees zelf een koning
Ben jij ook groot geworden met het idee dat een klant altijd koning is? Lees dan vooral verder. Want ken jij het geheim van …
Waarom je klant als VIP behandelen juist niet werkt
Ik werkte ooit voor een bank. Zij waren geneigd om grote events en luxueuze dingen te organiseren voor hun klanten. Wat bleek: de meeste …
De grote vuurwerkshow
Kleine dingen in service voor klanten hebben veel meer impact op tevredenheid van je klant én op medewerkers, dan grootse gebaren. Je hebt namelijk …
Scroll naar top