Hulp Onderweg


Lastig om mensen mee te krijgen in de juiste mindset?

Je bent klaar voor ‘hulp onderweg’ als je:

>> denk- en doe-kracht kunt gebruiken bij het vinden en houden van focus en mindset om de klantbeleving te verbeteren. Bijvoorbeeld omdat je meer klanten wilt behouden of steeds weer diezelfde vragen van klanten krijgt.

>> ondersteuning nodig hebt om mensen met elkaar te verbinden, met de klant in de hoofdrol, zodat zij meer beleving aan hun werk gaan toevoegen. De samenwerking en de klanttevredenheid verbetert.

Ik werk met de zes bouwstenen van een klantgerichte organisatie als kapstok. Het begint altijd bij Visie & Leiderschap.

Image
Image

Wat is Hulp Onderweg

Hulp Onderweg is coaching voor jezelf of je team op het gebied van klantbeleving.

Resultaat:
Vooruitgang op jouw (klant)doelstellingen. Je krijgt  vakkundigheid & ervaring en een spiegel voorgehouden waardoor er ruimte voor groei ontstaat.

Als je expertise kunt gebruiken, daar flexibel mee om wil gaan en kosten beperkt wil houden dan is de Hartigs Strippenkaart iets voor je. De expert op jouw moment, zonder durende contracten en hoge bedragen. Per dagdeel stempel je af op de kaart.

Meer weten? E-mail of WhatsApp gerust. Altijd welkom.