Journey Mapping & Coaching


Stap in de schoenen van de klant en reis mee. Je bent klaar voor journey mapping (klant- of medewerkerreis in kaart) als:

>> Je zoekt naar een manier om vanuit klantperspectief te veranderen met een afdelingsoverstijgende aanpak én de klant, interne klant, cliënten of patiënten wilt betrekken in dit proces.

>> Je concrete acties en verbeteringen wilt waarmee je de beleving meteen kunt verbeteren. Begin klein.

>> Je al een customer journey achter de rug hebt en er te weinig is veranderd. Dan is journey coaching wat je nodig hebt om focus op de klant(reis) te houden.

Image
Image

Aan de hand van de customer journey methodiek doorlopen we zes stappen waarbij we de reis van de doelgroep inclusief onderliggende emotie in kaart brengen. Je zult je verbazen hoe ingewikkeld we het soms voor onszelf en de klant maken!

Resultaat: Deze manier van werken levert je in één dag een flinke dosis klantbewustzijn op, doorbreekt silo’s en bevordert samenwerking, geeft energie en direct inzicht in hoe het proces verloopt vanuit het perspectief van de klant. Je hebt concrete verbeteringen en acties waarmee je morgen kunt beginnen.

Workshop Journey Mapping, 1 dag van  9.30-17.00 uur met multidisciplinair team inclusief klant(en) en eventueel leveranciers. Ik werk bij voorkeur op basic buitenlocaties want daar gebeurt meer! 

Meer weten of interesse? E-mail of WhatsApp gerust. Altijd welkom.