Training klantfluisteren

LIVE online - 2 uur
Voor wereldverbeteraars die hun klanten het allerbeste willen geven

Wil je nu en straks interessant blijven voor je favoriete klanten? Word je een tikkie zenuwachtig van feedback vragen? Wil je jezelf en je aanbod blijven ontwikkelen zonder frustrerende denk exercities?

In deze training leer je rake feedback vragen te formuleren en op het juiste moment aan klanten te stellen. Je leert ze te ontvangen, doorgronden en te implementeren.

Door de juiste vragen op het juiste moment aan klanten te stellen open je een bron van inzicht en inspiratie en geef je jezelf helderheid en een betekenisvol bedrijf.

Herken je dit?

Moedige vragen stellen is niet voor sissies

Jouw werk draait om mensen, je doet niets liever dan hen het beste geven en ze werkelijk verder helpen. En toch stokt het soms. Ik heb zelf ondervonden hoe super frustrerend dat kan zijn. Ik stopte bijvoorbeeld eindeloos veel tijd in nieuwe dingen bedenken, in gesprek gaan, en nog een keer en nog een keer. Ik maakte het te ingewikkeld en gaf te veel, zo bleek… 

Door 1 vraag te stellen aan een potentiele klant werd mij zo duidelijk wat ik moest doen. 

Ik kan je vertellen dat het me diep raakte wat ze zei. Ik wist het zelf ergens ook wel maar was niet in staat geweest het beet te pakken en te veranderen. Nu legde zij iets bloot waardoor ik weer vooruit kon. Ik was nu wel in staat mijn aanbod aan te scherpen en nog beter op klanten afgestemd te zijn. Een geschenk. En het is zo simpel. Gewoon de juiste vragen stellen aan je (potentiele) klanten.

Ja, dat kan spannend zijn. Moedige vragen stellen is niet voor sissies. Maar hé, je bent ondernemer. Dit kun je natuurlijk ook! 

En ik help je er dolgraag mee. 

"Blijf vragen stellen in plaats van
antwoorden te zoeken"

Na deze training merk je:

Je leert:

  • Rake feedbackvragen te formuleren en te stellen.

  • Je ontvangt tevens een set praktische voorbeeldvragen waaruit jij kunt blijven putten.

  • Je leert wanneer je het beste vragen kunt stellen, welke momenten handig zijn en je ontdekt welke manier bij jou past.

  • Je leert de antwoorden te ontvangen, doorgronden en te implementeren in je bedrijf.

  • Je leert om de goudklompjes, de mooiste complimenten en bijzondere klantverhalen op te halen. Daarmee kun je je business weer versterken.

Praktische info en aanmelden

Er zijn momenteel maximaal 6 plekken per training beschikbaar.

Door de kleinschaligheid van deze training is er ruimte voor persoonlijke cases en coaching. 

De training duurt 2 uur.

Je krijgt een compact naslagdocument en toegang tot mijn masterclass.

Je bent zeer welkom om verderop in de tijd nog vragen aan me te stellen.

Eenmalige investering
Oneindig profijt!

€ 97

early bird tarief excl. BTW. Regulier tarief €149

"Juist de onbewuste keuzes van jouw klanten zijn van onschatbare waarde voor groei"

Reserveer je plek hier

Maak hier je keuze voor dag en tijd:

Na aanmelding ontvang je de factuur.