workshop klanttevredenheid

Klant campfire

Beleef een memorabel moment met je klanten en je team op een bijzondere plek. Fired up? Ready to go!

In deze workshop voor (management)teams doorloop je in 4 stappen een ‘klant campfire’. Een begeleid gesprek bij een kampvuur met je klanten. 
Zo leer je de mens achter je klant kennen waardoor jij de waardering van je klanten en het werkgeluk van je team kunt verhogen.

Wil je graag:

  • Op een bijzondere en aandachtsvolle manier de mens achter je klant leren kennen.
  • De interne focus weer in balans brengen met klantfocus zodat je beter weet wat klanten nodig hebben.
  • Het vuur aanwakkeren in je team zodat zij weer vol passie voor de klant kunnen gaan.
  • Een berg inspiratie en nieuwe inzichten opdoen waar je het warm van krijgt.
  • Die klantwaardering en werkgeluk verhogen. Want jij weet ook “blije klanten blijven, vertellen je door, worden je ambassadeur”. Een hoge klanttevredenheid is goedkoper dan een marketeer.

Herken je dit ook?

  • Realiseer je je dat jullie de afgelopen tijd veel intern zijn bezig geweest en dat er te weinig focus op de klant is geweest waardoor jullie (commerciële) kansen laten liggen?
  • Heb je het gevoel dat de ‘spark’ af en toe mist in je team en dat het sterke gevoel van ‘hier zijn we van en hier doen we het voor’ ontbreekt? 
  • Dat mensen uit je team, hoe goed bedoeld ook, maar wat doen in  het contact met klanten?
  • Klanten staan bij jou op 1 maar je weet nog niet hoe je door die 7,5 heen breekt of dat die vierde ster er niet steeds (bijna) af valt?

Boek dan deze workshop voor (management)teams. En doorloop in 4 stappen een ‘klant campfire’. Een begeleid gesprek bij een kampvuur mét je klanten. Krijg je het wel erg warm van het idee om oog in oog met je klant te zitten zonder bureau of balie ertussen? Ik kan je geruststellen…klanten waarderen dit en wij helpen jou de juiste mensen te vinden voor deze campfire. Bovendien bereiden we het met veel aandacht voor, want op klanten zijn we heel zuinig.

Wat je krijgt

  • Een intiem en oprecht gesprek met je klanten én je team, echte aandacht voor elkaar
  • Nieuwe inzichten en ideeën voor de verhoging van de klanttevredenheid. 

Het effect

  • klanten die zaken met jou willen doen omdat jij precies begrijpt wat zij nodig hebben.
  • Een team dat nog lang na praat over deze bijzondere campfire.
  • Een boost voor betere samenwerking binnen het team.
  • Het werkt makkelijker samen met klanten want jij begrijpt ze.

En natuurlijk: 

  • Een warm ontvangst voor jouw team en je klanten.
  • Een professioneel begeleid kampvuurgesprek in 4 stappen.
  • Jouw nieuw opgedane kennis en inzichten (digitaal)verpakt, klaar om mee naar (virtueel)kantoor te nemen met tips energizers om daar verder te gaan.
Scroll naar top

Hoi Natasja, zo’n campfire gesprek lijkt me wel wat. Kunnen we eens (video)bellen om te kijken of dit iets voor ons is?

Liever meteen een afspraak inplannen? Dat kan hier