Zet je klant NIET op nummer 1

Zet jezelf op nummer 1, je klant op 2 en word zelf een koning!

Het geheim van bedrijven waar je als klant heel vrolijk van wordt…enig idee? Zij weten heel goed dat blije, tevreden mensen ook voor blije klanten zorgen. Als dit dus het geval is, dan is het heel logisch dat je je klant dus niet op nummer 1 zet, maar jezelf. In deze podcast hoor hoe dit principe werkte en wat je kunt doen om met je team op nummer 1 te zetten waardoor je als geen ander voor klanten kunt zorgen.

Deel deze podcast:

Share on facebook
Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer tips voor blije klanten

Wees zelf een koning
Ben jij ook groot geworden met het idee dat een klant altijd koning is? Lees dan vooral verder. Want ken jij het geheim van …
Waarom je klant als VIP behandelen juist niet werkt
Ik werkte ooit voor een bank. Zij waren geneigd om grote events en luxueuze dingen te organiseren voor hun klanten. Wat bleek: de meeste …
De grote vuurwerkshow
Kleine dingen in service voor klanten hebben veel meer impact op tevredenheid van je klant én op medewerkers, dan grootse gebaren. Je hebt namelijk …
Scroll naar top